Wpływ telemedycyny na dostęp do opieki zdrowotnej.
Mało znamy rodzajów reklamy, które dawałyby równie duże możliwości, jak reklama internetowa. Uznawana za relatywnie młodą dziedziną, ale spośród wszystkich gatunków właśnie ona najszybciej się rozwija, cały czas przekonując do siebie wciąż następnych entuzjastów. Najczęściej kojarzoną gałęzią promocji w globalnej sieci niewątpliwie jest ANCHOR, niekiedy również określana mianem reklamy kontekstowej. Określenie to bierze się na pewno stąd, że to, jaka reklama pojawi się w wyznaczonym dla niej miejscu jest zależna przede wszystkim od tego, jakich informacji wyszukuje użytkownik – może ona być całkowicie dopasowana do jego potrzeb. Dzięki temu rośnie znacząco prawdopodobieństwo, że kliknie w proponowany mu odsyłacz. Nie bez znaczenia jest również fakt, że internauta jest mniej zirytowany materiałami, które w niektórych przypadkach mogą go jakkolwiek zainteresować. Dlatego właśnie reklama sponsorowana jest często wykorzystywana przez rozmaitego typu firmy oraz nadal rośnie liczba akcji, w których pełni ona coraz bardziej istotną rolę.
1. Wiadomości
2. Czytaj dalej